Diskusné fórum pre používateľov programu OBERON - Agenda firmy je zatiaľ v testovacej prevádzke!
Prezeranie príspevkov je povolené každému návštevníkovi stránky, prispievanie len pre registrovaných členov. Zaregistrovať sa je možné vyplnením formulára na tejto stránke. Tento oznam bude neskôr obsahovať privítanie a pravidlá portálu (zatiaľ ich registrovaní členovia dostávajú mailom) a bude nastavený tak, že registrovaný používateľ bude môcť jeho zobrazenie vypnúť - zatiaľ sa zobrazuje trvalo každému. V súčasnej dobe prebieha testovanie funkčnosti fóra.
V praxi sa môžu vyskytnúť situácie, keď nie je možné systém OBERON spustiť, resp. aktualizovať. Najčastejšími príčinami, ktoré spôsobujú problémy so spustením OBERON-u, sú:
Systém Windows - problém môže spočívať v potrebe doinštalovať runtime (systémové knižnice) aktuálnej verzie Microsoft .NET Framework do starších verzií Windows, v inštalácii problémových aktualizácií systému Windows (napr. 22H2), v poškodení samotného systému Windows a pod., viac informácií v téme Problém so systémom Windows.
Antivírusový program - problém spočíva v zablokovaní systému OBERON antivírusovým programom (napr. ESET), viac informácií v téme Problém s antivírusovým programom.
Poškodené programové súbory - problém spočíva v chýbajúcich alebo poškodených programových súboroch systému OBERON a súboroch systému Windows. Viac informácií v téme Chýbajúce alebo poškodené programové súbory.