Diskusné fórum pre používateľov programu OBERON - Agenda firmy je zatiaľ v testovacej prevádzke!
Prezeranie príspevkov je povolené každému návštevníkovi stránky, prispievanie len pre registrovaných členov. Zaregistrovať sa je možné vyplnením formulára na tejto stránke. Tento oznam bude neskôr obsahovať privítanie a pravidlá portálu (zatiaľ ich registrovaní členovia dostávajú mailom) a bude nastavený tak, že registrovaný používateľ bude môcť jeho zobrazenie vypnúť - zatiaľ sa zobrazuje trvalo každému. V súčasnej dobe prebieha testovanie funkčnosti fóra.
V praxi sa môžu vyskytnúť situácie, keď po spustení systému OBERON nie je možné otvoriť databázu účtovnej jednotky. Najčastejšími príčinami, ktoré spôsobujú problémy s otvorením databázy, sú:
Nedostupnosť databázy - tento druh problémov spravidla vzniká pri sieťovej prevádzke systému OBERON. Databázu nie je možné otvoriť, pretože nie je dostupná najčastejšie z dôvodu nesprávnej konfigurácie sieťovej infraštruktúry, resp. po jej narušení vplyvom vonkajších faktorov. Riešenie problému závisí od použitia konkrétneho typu databázy (súborová databáza Microsoft Access alebo SQL server). Viac informácií získate v téme Databáza nie je dostupná.
Poškodenie databázy - poškodenie databázy (databázového súboru) takého rozsahu, že program po spustení neotvorí databázu (prípadne sa nespustí vôbec). Systém OBERON pracuje v rôznych databázových systémoch, preto je potrebné rozlišovať, či ide o súborovú databázu Microsoft Access alebo SQL server. Viac informácií získate v téme Poškodená databáza.