Diskusné fórum pre používateľov programu OBERON - Agenda firmy je zatiaľ v testovacej prevádzke!
Prezeranie príspevkov je povolené každému návštevníkovi stránky, prispievanie len pre registrovaných členov. Zaregistrovať sa je možné vyplnením formulára na tejto stránke. Tento oznam bude neskôr obsahovať privítanie a pravidlá portálu (zatiaľ ich registrovaní členovia dostávajú mailom) a bude nastavený tak, že registrovaný používateľ bude môcť jeho zobrazenie vypnúť - zatiaľ sa zobrazuje trvalo každému. V súčasnej dobe prebieha testovanie funkčnosti fóra.
Hlásenie o chýbajúcej licencii - aby účtovná jednotka mohla evidovať (tlačiť) pokladničné doklady, musí mať pre dané účtovné obdobie (kalendárny rok) zakúpenú a aktivovanú licenciu na modul Pokladnica OBERON. Viac informácií získate v téme Ako objednať OBERON.
Chybové hlásenia pri kontrole (validácii) dokladu pri jeho zaevidovaní (tlači) - tieto chyby je spravidla možné odstrániť opravou dokladu a opätovným pokusom o jeho zaevidovanie (tlač).
Chybové hlásenia z fiškálneho zariadenia - pri zaevidovaní (tlači) dokladu sa kontroluje stav fiškálneho zariadenia. Ak nie je zariadenie pripravené zaevidovať (vytlačiť) doklad, zobrazí sa chybové hlásenie generované fiškálnym zariadením, napr. v tlačiarni chýba papier, autentifikačné údaje stratili platnosť, CHDÚ je zaplnené a pod. V takýchto prípadoch je potrebné postupovať podľa dokumentácie k fiškálnemu zariadeniu, resp. obsluha pokladnice by mala kontaktovať svojho servisného technika, resp. dodávateľa pokladničného riešenia.
Chybové hlásenia z modulu Pokladnica OBERON - tieto hlásenia generuje systém OBERON (modul Pokladnica OBERON), napr. chyba pri uložení dokladu do databázy (z dôvodu výpadku počítačovej siete, v prípade cloudu pri výpadku internetového pripojenia a pod.). Riešenie problému závisí od jeho povahy, obsluha pokladnice by mala kontaktovať svojho servisného technika, resp. dodávateľa pokladničného riešenia.