Diskusné fórum pre používateľov programu OBERON - Agenda firmy je zatiaľ v testovacej prevádzke!
Prezeranie príspevkov je povolené každému návštevníkovi stránky, prispievanie len pre registrovaných členov. Zaregistrovať sa je možné vyplnením formulára na tejto stránke. Tento oznam bude neskôr obsahovať privítanie a pravidlá portálu (zatiaľ ich registrovaní členovia dostávajú mailom) a bude nastavený tak, že registrovaný používateľ bude môcť jeho zobrazenie vypnúť - zatiaľ sa zobrazuje trvalo každému. V súčasnej dobe prebieha testovanie funkčnosti fóra.
Pri používaní registračnej pokladnice môžu v praxi nastať nasledujúce problémy:
Koniec platnosti autentifikačných údajov
Súbor autentifikačných údajov nahratý vo fiškálnom zariadení má platnosť dva roky od vystavenia. Po ich uplynutí ich treba vymeniť, a to v lehote 30 dní pred vypršaním platnosti. Viac informácií nájdete v téme Možné problémy s registračnou pokladnicou.
Aktualizácia firmvéru
V dôsledku úpravy pokladničných riešení ich výrobcami je v niektorých prípadoch nevyhnutné aktualizovať firmvér registračných pokladníc (fiškálnych zariadení). Keďže k problémom výlučne na strane fiškálnych zariadení iných výrobcov firma EXALOGIC podporu neposkytuje, pri aktualizácii pokladničných riešení je vždy potrebné postupovať podľa návodu a servisného programu výrobcu. Pri aktualizácii firmvéru fiškálnej tlačiarne eKasa PANDORA postupujte podľa návodu v téme Fiškálna tlačiareň eKasa PANDORA - aktualizácia firmvéru.
Pravidelná servisná prehliadka
Niektorí výrobcovia registračných pokladníc (fiškálnych zariadení) môžu vyžadovať pravidelné servisné prehliadky s cieľom kontroly a prípadnej údržby týchto zariadení. Servisné úkony sú spravidla spoplatnené.
Pri fiškálnej tlačiarni eKasa PANDORA sa absolvovanie servisných prehliadok nevyžaduje.