Strana 1 z 1

Možné problémy s registračnou pokladnicou

Napísané: 26 Jan 2024, 10:17
od používateľa Kubo
Pri používaní registračnej pokladnice môžu v praxi nastať nasledujúce problémy:
  • Koniec platnosti autentifikačných údajov
    Súbor autentifikačných údajov nahratý vo fiškálnom zariadení má platnosť dva roky od vystavenia. Po ich uplynutí ich treba vymeniť, a to v lehote 30 dní pred vypršaním platnosti. Viac informácií nájdete v téme Možné problémy s registračnou pokladnicou.
  • Aktualizácia firmvéru
    V dôsledku úpravy pokladničných riešení ich výrobcami je v niektorých prípadoch nevyhnutné aktualizovať firmvér registračných pokladníc (fiškálnych zariadení). Keďže k problémom výlučne na strane fiškálnych zariadení iných výrobcov firma EXALOGIC podporu neposkytuje, pri aktualizácii pokladničných riešení je vždy potrebné postupovať podľa návodu a servisného programu výrobcu. Pri aktualizácii firmvéru fiškálnej tlačiarne eKasa PANDORA postupujte podľa návodu v téme Fiškálna tlačiareň eKasa PANDORA - aktualizácia firmvéru.
  • Pravidelná servisná prehliadka
    Niektorí výrobcovia registračných pokladníc (fiškálnych zariadení) môžu vyžadovať pravidelné servisné prehliadky s cieľom kontroly a prípadnej údržby týchto zariadení. Servisné úkony sú spravidla spoplatnené.
    Pri fiškálnej tlačiarni eKasa PANDORA sa absolvovanie servisných prehliadok nevyžaduje.