Dobrý deň,
ja by som prijal:
1. Prenášanie užívateľov do pokladnice cez ON-LINE pripojenie (Hlavne v gastre stále pribúdaju a ubúdaju zamestnanci a pri viacerých pokľadniach je otravné vytvárať užívatela na každej pokľadni zvlášť)
2. Prenášanie obrázkov do pokladnice cez ON-LINE pripojenie (ak nie, tak aspoň by pomohľa funkcia "náhľad obrázku". Bežne na server do hlavnej SQL nahrám obrázky, na pokladnice sa prenesú len ich názvy (obrázkov), následne na to si z hlavnej SQL vyexportujem obrázky a na pokladniciach si ich naimportujem a dám im rozpoznávaci znak číslo karty. Ale následne na to som nútený otvoriť každú jednu skl. kartu a pri obrázkoch zaškrknúť "malý obrázok (na zobrazenie náhľadu)" Je to veľmi otrávné, pomohla by aspoň možnosť predefinovať túto možnosť už pri importe, ale samozrejme najviac by pomohlo automaticky prenos obrázkov cez on-line pripojenie, nech nie som nútený vyhadzovať predavačov od pokľadne a nahadzovať obrázky priamo na pokladni.)
3. Pomohla by možnosť prenášať errory z logu od pokladnice smerom na hlavnú SQL logs. Ak mi z nejakého dôvodu prestane fungovať online synchronizácia, bolo by fajn si dôvod problému pozrieť priamo na servery.
4. ON-LINE pripojenie - ak vypadne internet pri ON-LINE spojení s pokladnicami (a následne o pár minú nabehne), tak sa neobnoví synchronizácia "export pokľadničných dokladov", ostatné ako je "export knihy tržbieb/import skladových kariet" sa obnoví, ale táto jedna složka nie. Minimálne by pomohla funkcia v oberon center na automatický reštart oberonu center, alebo automatický reštart samotnej úlohy. Ak reštart oberonu center vykonám ja ručne, obnoví sa synchronizácia složky "export pokľadničných dokladov"
5. Bolo by super ak by sa Vám niekedy podarilo vytvoriť aplikáciu pre ANDROID na dochádzku s jednoduchými funkciami, ale chápem ak nie, máte svoj HW systém na to.
6. AK by ste náhodou niekedy zapracovali 3. bod, pomohla by aj možnosť automatickej notifikácie na mail, na error, alebo ešte lepšie na error s podmienkou určitého systémového užívateľa (nech mi môže dôjsť emailom správa že nastal nejaký problem na pokladnici a nech vidím pod akým uživatelom to bolo) Samozrejme aj notifikácia na všetky chyby by pomohla všeobecne na hlavnú SQL_logs
Ďakujem veľmi pekne aj za prečítanie

Vážim si vašu ochotu a vytvorenie fóra